Alla inlägg den 14 mars 2017

Av Åsa Billefält - 14 mars 2017 09:10

Har just avnjutit min påtår efter förmiddagspromenaden med Midna. Drygt två kilometer utan tramserier och inte en enda godis. Det verkar som om vovven fattar galoppen :-).
I söndags gjorde maken och jag saft på ett annat sätt än det traditionella. Resultatet blev bra ut utvinningssynpunkt. Smakmässigt vet jag inte. Dottern smakade igår och hade väldigt mycket vatten; hon tycker inte om jordgubbssaft. Jag ska koka saft på traditionellt vis för jämförelsens skull. Spillet gjorde jag marmelad av. Inget ska förfaras!
I dag ska jag pyssla med lite administrativt arbete. Och eventuellt baka. Där emellan blir det ytterligare promenader.
Eros hann nätt och jämt nedför trappan innan han började tjata om att få gå ut. Efter max tio minuter pep han och ville in. Athena ligger nog kvar i sängen på övervåningen.
Nu ska jag plocka ur och i diskmaskinen, därefter ta reda på lite tvätt och sätta igång en maskin eller två med tvätt...
Glutenfria Plommongrottor

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Skapa flashcards