Alla inlägg den 17 mars 2017

Av Åsa Billefält - 17 mars 2017 08:32

Tjoho! Det är fredag! Mycket återstår att göra inför morgondagen; jag ska bland annat göra glutenfria mördegskakor. Min back up måste ta form. Ordinarie idé, som kära maken var med och kläcka, får jag ta en annan gång eftersom jag inte har fått leveransen ännu. Men vad lär jag mig av det? Jo att fatta andra beslut snabbt! Man lär sig något nytt lite då och då. Och lite sitter kvar sedan jag höll på med konfektyren.
Har just inmundigat dagens första balja java efter en ganska rejäl morgonpromenad. Midna och jag gick lite styvt fyra kilometer. Vi kom hem, maken torkade hennes fötter, hon åt och lade sig bakom soffan. Den energiska polarspetsen är trött. Motion behöver hon. Och jag också för den delen.
Eros gick ut. Jag öppnade dörren efter några minuter, halva katten kom in; sedan vände han och gick ut. Ett par minuter senare öppnade jag dörren igen; då sprang han in. Athena satt på den lilla byrån vid elementet i sovrummet. Med tanke på hur oskyldig hon såg ut så tuggade hon med all säkerhet på ampelliljan.
Nehe om en ska lyfta på sin lekamen och göra lite nytta?!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards