Alla inlägg den 22 mars 2017

Av Åsa Billefält - 22 mars 2017 06:31

I dag ska jag ta det lugnt. Igår bakade jag glutenfria syltgrottor och på kvällen gjorde jag drottningmarmelad. Jag är gräsänka till i morgon kväll och jag hade bär att ta hand om! Två flugor på smällen så att säga!
I dag väntar jag leverans av burkar och flaskor; då passar det bra att fixa med lite administrativt jobb. Dessutom; Eros längtar ut. Athena längtar till någon av stolarna. Midna längtar efter gos. Ja det gör katterna också. Jag behöver städa huset och tvätta. Bland det bästa med att vara egen företagare är att jag styr över allt; min arbetstid och all annan tid. Min dotter sade, citat: "Du gillar att ha folk under dig." Det kan tolkas... hur som helst.
När burkarna och flaskorna har kommit ska de diskas och sedan - beroende på vad klockan är - är det bara att kavla opp ärmarna och koka saft, marmelad och sylt!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards