Alla inlägg den 3 april 2017

Av Åsa Billefält - 3 april 2017 08:24

Jaha, måndag igen. Efter en tung inledning på helgen med begravning i fredags så blev det en trevlig helg. Ett par goda vänner kom i lördags och vi åt gott; grillpremiär. De sov i vår husvagn och åkte hem igår. Maken och dottern åkte till Stockholm, de var på Fantomen på Operan. Jag jobbade.
Midna och jag tog en promenad mot samhället i grannsocknen där vi skulle köpa pizza. Vi gick nästan 6,5 kilometer. En skön promenad med kvällssolen rakt i ögonen.
I dag ska jag inte safta eller baka så katterna behöver inte vara inne på dotterns rum flera timmar. Eros hade bråttom ut. Athena har inte kommit ned.
Hoppas det är connection mellan datorn och skrivaren..! Måste printa. Igår eftermiddag fungerade det inte och jag har det jobbet kvar.
Nej nu måste jag sätta fart! Jag har keverans i eftermiddag!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Skapa flashcards