Alla inlägg den 4 juni 2017

Av Åsa Billefält - 4 juni 2017 13:15

Jag hittar ingen mall för att räkna ut näringsdeklarationen. Men hur svårt kan det vara? Det är väl bara att räkna ut hur mycket av varje ingrediens jag använder och summera?!
Snart är det dags att bege sig ut i trädgården och jobba. Även en företagare kan behöva avkoppling! Trädgårdsjobb är avkoppling, för mig. Det kan vara slitigt många gånger att i obekväma ställningar rensa ogräs. Men det är så härligt att rensa hjärnan tillsammans med fågelkvitter!
Jag upptäckte knoppar på båra vallmoplantor! Första gången de bär knopp. Krolliljan är på gång. Jag vill flytta dem. De står vid husknuten inpå varandra. Men var ska jag sätta dem? Jag vill att de ska synas från bersån. Hmmmm... jag får tukta den alldeles för stora och vildvuxna ginsten. Kan kanske "råka" klippa den för mycket ha ha ha! Man gräver inte upp den om man säger så.
Nu väntar jag på att maken ska bli klar så vi kan gå ut!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards