Alla inlägg den 12 juni 2017

Av Åsa Billefält - 12 juni 2017 10:14

I helgen som kommer är det två marknadsdagar, traditionsenligt! Jag ansökte om att medverka och fick ett bekräftelsemejl. Det här var i april. Jag började fundera och tycka att det var lite konstigt att jag inte hade fått någon information om hur dags jag skulle vara på plats och ingen faktura. Fakturor brukar arrangörerna vara snabba med att skicka ut. Jag skickade ett mejl till kontaktpersonen. Döm om min förvåning när personen svarar att hen inte hittar något mejl från mig och att det är fullt. Nu hör det till saken att jag svarade på bekräftelsemejlet när jag skickade frågorna. Maken lackade ut och skrev ett syrligt svar på hens påstående. Hen skickade tillbaka att jag skulle skicka den bekräftelse som jag påstått hade fått! Jag svarade att det var bara att skrolla i mejltråden och det var inte intressant längre. Så där behandlar man inte presumtiva knallar! Om det hade varit jag som var kontaktperson för arrangemanget hade jag bett om ursäkt och ordnat en plats till ett reducerat pris. Men nej, den här arrangören är tydligen inte service minded! Lite välvilja och tillmötesgående borde väl inte vara så svårt? Eller jo, tydligen. Jag tänker ju inte ansöka om marknadsplats för den här arrangören någon mer gång. Nu är det inget inbokat förrän i slutet på augusti men det hindrar ju inte att kolla upp om det är andra evenemang under sommaren!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards