Alla inlägg den 1 oktober 2017

Av Åsa Billefält - 1 oktober 2017 10:10

Hej då September och Hej Oktober! Tretton dagar kvar till marknaden. Och det är massor att göra!
I morse var det lite kyligt/rått inne. Jag tände i vedspisen medan Midna väckte maken. Då slapp jag ha en beskyddande hund i knät medan jag tände. Hon ska skydda mig från den farliga elden men det blir ju farligare med en pälsboll i knät. Nu slapp jag det.
Första javat för både dagen och månaden är inmundigad. I alla fall av mig! Jag vill ha både kaffe och te HETT! Det är väl för att jag är så het hahaha!
Vi borde ta en (svamp)promenad med vovven. I dag får inte Eros gå ut; några ur jaktlaget är här. Båda katterna är fortfarande med dottern på hennes rum; dags att släppa ut dem i huset.
Sedan har jag lite annat att pyssla med; etikettering (tråååååkigt), byta skyltar - för att nämna några jobbrelaterade sysslor! Maken har planerat att klippa gräset för sista gången i år - om det är torrt nog. Det behövs tvättas några maskiner med tvätt, städas och så vidare. Ja nog finns det att göra; inte behöver man sitta med benen i kors och rulla tummar precis!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards