Alla inlägg den 4 oktober 2017

Av Åsa Billefält - 4 oktober 2017 14:48

I dag reste två goda vänner till Cypern. De skulle fira hans 50-års dag, bara de två. Jag misstänkte att det skulle, så att säga, hända något mera! Och vad fick jag se på fejan för ett tag sedan? Jo de har gift sig i stadshuset. Eller som min vän skrev: "Det hände en grej innan resan." Då blev det en bröllopsresa också! STORT GRATTIS, mina kära vänner! Att ni blir lyckliga vet jag.

Av Åsa Billefält - 4 oktober 2017 07:44

Redan onsdag..! NU går tiden en aning för fort! En dryg vecka kvar bara. Och massor att göra! Ja det blir ju helgjobb. Måste börja baka snart. Tänkte göra glutenfria längder och hallongrottor bakade på mandelmjöl. Å så lite matbröd; glutenfria tomatfrallor. De flesta har fördomar när det kommer till glutenfritt; att det bara är glutenintoleranta som kan äta.
Njuter av påtåren efter att skjutsat dottern, öppnat åt hönsmarorna, rastat och utfodrat Midna. Efter javat ska jag kolla till katterna och kolla om dottern fyllde på maten eller ej, hämta ved, röja i köket och sedan är det bara att sätta fart!
Ja nu räknar vi timmarna tills maken kommer hem: mindre än 40 timmar kvar <3! Det blir roligare att räkna dem under morgondagen.
Ser ut att bli en fin onsdag; blå himmel med något enstaka moln och solglimt i bakgrunden ackompanjerad av pilfinkarna, talgoxarna, blåmesarna och ett eller annat kuckeliku från tuppen samt vinden som rufsar runt i trädkronorna.
Jaha påtårens sista droppar har runnit ned för matstrupen och landat i magen... Tajm för dajm!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards