Alla inlägg den 1 februari 2018

Av Åsa Billefält - 1 februari 2018 07:48

Oooops..! Redan torsdag. Dags att börja fixa lite inför lördagens party. Då måste jag röja ur frysen så de grejorna får plats. Finns väl en del smått & gott som inte ska vara i frysen. Tänker då på matlådor bland annat; de ska förvaras i boxen.
Ja det blir ju inte att ligga på latsidan precis! Nä det är bara att resa på sin lekamen - snart i alla fall - och börja röja på bänken och så vidare. Påtåren är ju ett minne blott. Jag ska bädda först så jag har DET gjort. Sängen brukar jag bädda strax innan första promenaden; så de flesta kvalstren ska försvinna. Jag måste ändå upp och ta fram ett par attiraljer som jag behöver. De diskas ju före användning och kan torka under tiden jag gör annat; som till exempel röja ur frysen.
Det är desserten som jag ska fixa; den ska frysas in till strax före servering.
Jaha... Nähä... Tajm för dajm; dags att mota bort latmasken och sätta FART!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards