Alla inlägg den 4 juli 2018

Av Åsa Billefält - 4 juli 2018 08:40

En laktosfri café au lait sitter som en smäck! Smakar nästan lika gott som i Frankrike. Men bara nästan! Förra gången jag var här var jag på ett infomöte angående ett jobb jag sökt och någon timme efter det var jag på jobbintervju. Den senare resulterade i en timanställning. Nu fikar jag i väntan på att träffa VD:n.
Jag kan konstatera att jag är lyckligt lottad över att bo ute på bystan! Fy för den lede att bo inne i Byhålan. Det bankas och borras, utryckningsfordon tjuter... Jag känner hur blodtrycket höjs när jag sitter bakom ratten i Byhålan.
Igår sov Eros i princip hela dagen efter sitt nattliga äventyr nätten till igår. Athena var liiiite småsur på honom; det tog tid innan hon hälsade honom välkommen hem. Midna då... hon var sur på Athena för att..? Hon sniffade lite på Eros sår vid örat och nafsade efter Athena. Jag misstänker att min minipanterprins var i slagsmål då han var på rymmen under natten; bitmärke vid örat och vad som ser ut som ett litet rivsår på nosen. Undrar hur den andra katten mår efter någon fajt med Eros 7 kg...
Jag har sett en bil jag vill ha men jag vågar inte kolla priset... Den är sååååååå snygg! Och den ser lite lagom uppkäftig ut. En bil som utseendemässigt passar mig :-0!
Undra sade Flundra..? Kanske ska ta en café au lait till? Då kan jag blunda och drömma mig tillbaka till Paris :-)!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards