Alla inlägg den 6 juli 2018

Av Åsa Billefält - 6 juli 2018 10:50

I morgon är vi några tjejer... nej, PARTYPINGLOR som ska träffas på krogen; äta och dricka gott. Jag slaggar inne i Byhålan hos en av dem. I dag ska det laddas upp inför i morgon; tjacka vin och något kalorifattigt snask. Plocka ned ombyteskläder.
I morgon tar jag bussen på eftermiddagen eftersom jag ska hem till vännen jag ska slagga hos och lämna bagen med ombyteskläder osv samt ta något glas vin och jiddra lite innan vi går ned på puben i Byhålans centrum. Där ska vi ha kul; så där kul som bara vi tjejer kan ha :-D!
Nu är det väl en och annan som rynkar på ögonbrynen och tycker att det var väldigt vad det partas! Ja det har det blivit under den senaste dryga månaden! Men slå ut det på de snart 18 åren jag och maken bott ihop; då blir det inte så många gånger. Jag har försakat mig själv; gått in i rollen som sambo/maka och mor till 100 %. Flera gånger har jag tackat nej till pubbesök med vänner under årens lopp. Sedan min livsstilsförändring har jag ändrats; den slumrande kvinnliga fåfängan vaknade till liv, jag har gått ned i vikt och jag vill umgås med mina vänner. Det finns ett liv utanför familjesfären! Maken har också upptäckt det. Han har bara jobbat och umgåtts med familjen. Nu har även han börjat roa sig med sina vänner. Killar behöver umgås med killar ibland. Och tjejer behöver umgås med tjejer emellanåt.
Vi ses i morgon, PARTYPINGLOR :-D!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards