Alla inlägg den 30 juli 2018

Av Åsa Billefält - 30 juli 2018 14:22

Ny vecka; näst sista dagen i juli. I övermorgon är det redan augusti. Vad fort tiden har gått!
Jag kan inte planera något eftersom jag inte vet om/när jag blir inbokad på jobb. Det är ju nackdelen med att inte ha fasta uppdrag; ovissheten. I dag städas och tvättas det här hemma. Just nu lunchkaffe. Ska sätta i gång maskin nr 2 när jag fikat färdigt. Sedan dags att fortsätta städa.
Jag ska göra sparrispaj; det är tjejfest på lördag! Men jag har nog ingen aluminiumform när jag tänker efter. Nåväl, då får jag antingen ta glasformen eller vänta tills det införskaffats engångsformar. Det är ju bara måndag! Jag hinner!
Jag har ju en del att göra till nästa marknad om en knapp månad; hallonsaft, baka mat- och kaffebröd, hallonmarmelad, diverse sylt - för att nämna några produkter. Det är utlämning nästa torsdag så jag måste fixa lite att erbjuda. Inventering av saft och så vidare är på sin plats inför torsdag denna vecka då jag ska lämna in min sortimentlista inför utlämningen nästa vecka.
Nu har jag druckit upp fyrtåren; bara att lätta på röven och göra någon nytta!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards