Alla inlägg den 3 september 2018

Av Åsa Billefält - 3 september 2018 06:22

Jag blev inbjuden att under helgen som var stå och sälja på handelsträdgården som har planteringsdagar. Och jag blev inbjuden att stå ända till fredag. Det har varit jättekul men självklart jobbigt eftersom jag inte är van vid att vara hemifrån så länge. Nu i veckan åker jag hem för att rasta Midna och se till katterna och åker tillbaka. På fredag står jag till 16.30; maken jobbar hemifrån. Lördag kväll är det tjejträff inne i staden och på söndag ska jag stå i grannsocknens bygdegård. Sedan verkar det vara lugnt till december då jag tre helger i rad ska stå på julmarknader både här i kommunen och i grannkommunen.
Jag har gjort äppelchutney på sammanlagt 1 kg äpplen. Igår kokade jag saft på 1 kg plommon. Det ska bli chutney och marmelad på plommon. Tänkte koka äppelsaft och äppelmos någon kväll också.
Nu måste jag fixa näringsdeklaration, etiketter och lite klippa-klistra.

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards