Alla inlägg den 9 november 2018

Av Åsa Billefält - 9 november 2018 09:51

Zzzz trött som gnu. Har varit vaken sedan 5. Det var en minipanterprins som var kelsugen. Han satt/stod på magen och trampade. Minst sju kilo katt. Men jag hade inte hjärta att köra bort honom; han är ju lite söt. Sedan kom Athena och sprang in och ut under täcket. Midna var sur; hon knorrade nere i fotänden. Skulle precis somna om. Vad hände då? Klockmaran vrålade i örat. Bara att gå upp? Nej jag låg nästan en halvtimme innan jag behagade att förflytta min lekamen ur bingen. Körde dottern till bussen. Sedan hem. Rasta och utfodra jycken, äta frulle, brascha java och släppa ut hönsen. Jag ska göra lite nytta; bära in lite ved.
Dags att inventera råvarorna och planera för baket. Göra plats i frysen så bakverken får plats. Ja inte lider jag av sysselsättningsproblem precis!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards