Alla inlägg den 6 april 2019

<3

Av Åsa Billefält - 6 april 2019 18:02

I torsdags flyttade min nya kärlek in hos mig och dottern på pappret. Vissa tycker väl att det gått fort men det känns så rätt, så bra och varför vänta. Livet pausar inte utan går sin gilla gång.
Om någon hade viskat i mitt öra för... sex månader sedan att jag skulle träffa en trevlig och crazy man samt att han skulle flytta ihop med mig och dottern hade jag nog trott att det var ett aprilskämt i efterskott. Eller förskott. Men plötsligt hände det! Vi träffades, tycke uppstod - trots att jag förnekade det! Jag hade inte börjat jobba och ville inte gå in i en relation där jag skulle bli ekonomiskt beroende av en partner IGEN. Men så fick jag jobb och tänkte till... DET var ju faktiskt en väldigt kort träff då vi drack kaffe på Kvantum en sen eftermiddag i december. Jag bjöd över honom och det klickade mellan oss - IGEN. Ett par dagar senare kom han över på mat. Han blev kvar och nu är vi sambor/sambos på riktigt.
Det klickade mellan oss utan att vi - skämt åsido - behövde vrida på låset och höra ljudet :-D!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards