Alla inlägg under november 2019

Av Åsa Billefält - 3 november 2019 20:42

Oj oj nu är det länge sedan jag bloggade! Men det har sina orsaker..!
Först och främst har jag haft en period med mycket jobb. Fått vikariera för kollegor och några extra jobbpass.
För snart två veckor sedan däckade jag under natten. Feber. Ont i leder och muskler. Allmänt matt. Sved som eld i luftrören. Var mer eller mindre sängliggandes från tisdagen till fredagen. Då var jag i hyfsat skick; feberfri och orkade sitta uppe en stund. På lördagen var jag också rätt skaplig. Tills sen eftermiddag/kväll. Då fick jag feber och kände mig matt.
I måndags var det bara att pallra sig i väg till Medicus på VC. Stick i fingret avslöjade ett alldeles för högt värde på sänkan; 140. Domen löd: lunginflammation. Första gången i mitt liv som jag har det. Halsfluss har jag haft några gånger men som sagt, aldrig lunginflammation. Antibiotika i tio dagar.
Det har varit en jobbig tid; helt slut vissa dagar och även varit nära att svimma vid några tillfällen.
Nu känner jag mig lite piggare. Återhämtning är på G.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards