Alla inlägg den 12 april 2017

Av Åsa Billefält - 12 april 2017 14:01

Onsdagen började jag och Midna med en promenad på 4,8 kilometer. En skön promenad i ganska raskt tempo. I morse såg vi inte till någon gris.
Maken och dottern hämtade upp oss, vi åkte till syrran och lämnade lite grejor. Sedan for vi vidare till veterinären. Midna hade tid för blodprov. Hon har inte riktigt varit sig själv under en tid; trött, slö och tjurig. Vi har även tyckt att hon inte har minskat i vikt trots minskad matmängd och godis. Veterinären tyckte att Midna var fin i hullet och inte tjock men förstod att vi kom för att kolla upp henne. Vi börjar med att kolla sköldkörteln i alla fall. Veterinären sade att det kan vara fästingburen åkomma som legat latent och blossat upp. Men vad det än är vill vi veta det så vi kan hjälpa vår vovve att bli sitt gamla, glada jag igen.
Maken och jag har lagt in sillen till långfredagen. Till bland annat Påsk måste man ha sill... enligt min åsikt! Vi ska börja snygga till och jag ska baka brytbröd. En hel del pyssel inför Kalkonmiddagen men det är bara roligt!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards