Alla inlägg den 1 augusti 2018

Av Åsa Billefält - 1 augusti 2018 09:01

Där försvann juli - i ett nafs! Tiden går fort, på gott och ont. Augusti. Ja just det! Jag skulle kontakta en presumtiv återförsäljare för marmelad! Åh då måste jag tillverka marmelad! Ananas finns till bra pris på Kvantum, har jag för mig! Men först får det bli hallon; jag köpte hallon igår.
Ja en del att förbereda! Och även tillverka. Måste fixa presentförpackning ?4 saft? - 4 x70 ml saft (Drottning, Hallon, Jordgubb och Äpple) i en fin presentfp. Jag ska skänka en sådan till ett lotteri under nästa marknad jag står på. Ska även baka lite och fixa ett nytt kryddset ?Regnbågsfonden?, där 5,00 SEK/fp skänks till fonden för att stödja deras arbete med HBTQ-rättigheter. Jag vill bidra med godhet i världen, jag har liknande kryddset till Mustaschkampen, NOC och Rosa bandet.
Och så hoppas jag på att bli bokad för jobb också. Ja OM allt det här går som jag vill är även augusti över i ett nafs!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards