Alla inlägg den 29 april 2018

Av Åsa Billefält - 29 april 2018 09:34

Igår satte vi en pappkasse över dotterns huvud och åkte i väg. Hon visste bara att vi skulle äta någonstans. Vi hämtade en av hennes bästisar som vi hade bjudit. Där efter åkte vi in till staden och åt på en Thailändsk restaurang. Hon blev överraskad och jätteglad, dels för att bästisen var med och så klart över restaurangvalet. Det var jättegott men väldigt stora portioner; hälften hade räckt.
Nu på morgonen har jag varit på promenad med Midna. Hon vägrade gå så jag fick ringa efter maken som kom och hämtade oss. Sedan en varm, skön dusch. Jag har börjat duscha före frukost; det är så skönt att känna hur kroppen vaknar och musklerna blir mjuka och smidiga. Jag har haft en lindrig muskelinflammation i veckan och urinvägsinfektion. Nu är jag bra från den senare och även den första.
Frukost och dagens första java inmundigad! Strax dax att hänga tvätt. Sedan frosta av frysen, fixa med etiketter och märkning samt inventera kryddor och saft med mera.

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards