Alla inlägg den 9 maj 2018

Av Åsa Billefält - 9 maj 2018 05:10

Onsdag. Lillördag. Piglördag. Långhelgen står för dörren. Det blir svårt att öppna dörren :-D!
I morgon ska jag stå på ett kosläpp och sälja. Hoppas det går lika bra i år som i fjol.
Igår lade jag mig tidigt; före 22 och slocknade som en klubbad oxe, sov till 3.45 När klockan var runt 4.30 gick jag upp eftersom jag inte hade somnat om. Jag blir tröttare om jag ligger för länge så det var lika bra att kliva upp. Nu har jag nästan precis klivit ur duschen. Hörde just en häger eller trana; härligt ljud! Igår hörde jag göken för första gången i år. Vid nattarastningen var det flera gökar som cuckoade från olika väderstreck.
I dag ska jag se om jag får någon ordning på utskrifterna. Har jag otur är även den svarta slut. Köpte ny färgpatron igår och skrivaren ska ju justera sig... Det hade inte jag riktigt tålamod med. Igår var en typ PMS-dag och du som fick känna av humöret: FÖRLÅT, jag ber 1000 gånger om URSÄKT. Det var inte meningen att det skulle gå ut över dig.
Nu har jag väl torkat och kan klä på mig. Ska äta frulle och dricka KAFFE!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards