Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Åsa Billefält - 8 oktober 2013 13:13

  Fryser... Kanske ska ta ett..? Nja.. Jo, nej... Kanske. Det vore skönt att lägga sig i ett varmt bad. Men... Njae.... Det är väl bäst att passa på; snart är det enbart dusch som gäller. 

Jo, jag lägger mig i ett bad; varmt o skönt  ... o så kan jag fundera lite över ditt & datt  !

Av Åsa Billefält - 8 oktober 2013 10:03

  Nu är det verkligen nedräkning! Så här dags om en vecka är det inte mer än en dryg timme kvar tills huset äntligen är vårt!

Ingen av mina familjemedlemmar,   maken och   dottern samt jag själv, är några lägenhetsmänniskor eller genuina stadsbor.

Sista lägenheten i Mjölby hade vi en liten uteplats och den lilla rutan gjorde ganska mycket; vi kunde grilla och sitta ute under våren, sommaren och en bit in på hösten. Sedan flyttade vi hit... en varm och kvalmig lägenhet med en pytteliten balkong. 

Snart blir det hus med en relativt stor trädgård. Skogen ligger alldeles intill husknuten, hahaha tomtgränsen i alla fall  !

 

Äntligen countdown!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards