Alla inlägg den 2 november 2015

Av Åsa Billefält - 2 november 2015 09:48

Var tog höstlovet vägen? TJOSMISK och ledigheten är häck väck!
Maken hade ingen lust att stiga upp när alarmet på telefonen skrek. Men vem hade det?!
Skönt att dottern har sovmorgon på måndagar; då kan jag titta in i huvudet en stund efter maken har åkt till tåget. Men inte idag; hon skulle duscha.
När jag kom hem efter ha skjutsat henne till bussen gick jag en kort promenad med Midna. Hon var duktig som vanligt på dit-vägen, beröm och godis. På hemvägen körde jag lite sök för att hon ska aktivera sig och glömma bort hopp-bit-slit (slit i kopplet). Men vad hände strax innan infarten till oss? Godiset tog slut! Ja så det blev lite hopp-bit-slit ändå. Hon slutade dock när hon insåg att jag sade sluta och loss - och fortsatte gå.
Nä nu är det dags för tretår och macka!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards