Alla inlägg den 21 november 2015

Av Åsa Billefält - 21 november 2015 14:44

Maken och dottern är ute på äventyr utan mig; de ska hälsa på makens äldre barn tillika dotterns storasyster och storebror. Eftersom Midna och makens dotters hund inte funkar ihop kunde inte jag följa med eftersom jag tar hand om våra fyrfotade hjärtan.
Jag har komphandlat på Coop i byn, gått en promenad med Midna, satt på diskmaskinen, tagit in sammanlagd tre ICA-kassar ved, eldat och just tänt i vedspisen. Tempen utomhus sjunker i takt med att solen dalar; betydligt svalare nu än för ungefär en timme sedan då Midna och promenerade.
Eros har varit ute ett par gånger och varje gång han ville in i stugvärmen galopperade han och slank in som ett svart streck! Grabben har vant sig vid värmen ;-)!
Athena har legat på soffan och slappat - ungefär som hon brukar.
Jag får njuta av ensamheten tillsammans med de tre sovande fyrfotingarna!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards