Alla inlägg den 16 november 2015

Av Åsa Billefält - 16 november 2015 16:53

Och så var det måndag igen! Helgerna går bara fortare och fortare ju närmare årsskiftet vi kommer. En enda julklapp har jag köpt so far. Jag brukar nästan vara klar så här års annars.
Men i dag har det inte varit någon vanlig måndag! Dotra var ledig från skolan och maken har jobbat hemma eftersom dottern skulle dra ut tand nummer tre.
Fast dagen kunde ha börjat bättre; runt 4 i morse vaknade jag av att Athena slog på gallret i dotterns rum. Midna låg ensam nere. Då hörde jag hoppandet från Eros och ett skri från en mus.
Nå väl, jag somnade om och när jag klev upp låg ett mushuvud på golvet. Sedan hittade vi en del av svansen. Ja han har fått sig ett skrovmål under de tidiga morgontimmarna.
Eros gick ut på förmiddagen och vad hittade han där? En mus. Men den åt han inte upp; den ligger en bit från trappan.
Vi får väl se vad resten av veckan bjuder på!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards