Alla inlägg den 14 juni 2017

Av Åsa Billefält - 14 juni 2017 11:03

Ibland är det inte kul att vara husägare! Vi är utan vatten sedan i måndags kväll. Som tur var hann jag tvätta tre maskiner, diska två och göra syrensaft. Vi har fått låna vatten av grannen (tack & bock)! Trots att vi snålar så går det åt massor av H2O. Vi spolar toaletten med poolvatten (en mindre variant som ej innehåller klor). Diskhon fylls upp ungefär till hälften av vatten som värmts på spisen. Vi har savetter till att fräscha upp oss med. Sedan ska man ju ha te och kaffe samt vatten till djuren och matlagning.
Min produktion ligger nere; jag är ju beroende av vattnet i form av rengörning osv.
Jag undrar när rörmokaren har tid att komma. Vatten är ju ganska viktigt...
Jag får smöra för syrran så kanske vi får komma över och duscha ;-).
I dag skiner solen och det är kortbrallor på! Tänkte försöka lura ut dottern för lite hjälp i trädgården. Det är lite kvar på ginststubbarna...

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards