Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Åsa Billefält - 2 oktober 2014 10:55

  Ja så var det snart dags igen; helg! Lite sovmorgon och trädgårdsjobb. Bakparty är det också, det ska bli intressant och roligt. Ja, jag är ju inte bagare tillika konditor för inte  ! Har ju tänkt baka muffins - IGEN - ett bra tag nu så jag får väl ta mig i kragen och göra smeten!

I tisdags gick vattenpumpen sönder. Inget vatten sedan dess. I dag på förmiddagen: HEUREKA! Det funkar! Vi har vatten! Så skönt att kunna diska igen! Och tvätta sig ordentligt.

Igår blev det inte riktigt med tid till vare sig cykling eller promenad men det kan vara skönt att ha en vilodag mitt i veckan  !

Vår konversation inom familjen är väldigt hundrelaterad. Märkligt  ... I morgon fyller hon och hennes syskon fem veckor  ! Nedräkningen kan börja  !

I morgon är det fredag... Lite sovmorgon; jag slipper gå upp klockan noll fem noll noll!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards