Alla inlägg den 22 april 2013

Av Åsa Billefält - 22 april 2013 07:54

En lugn morgon för en gångs skull ;-)! Inget tjafs eller gnäll utan allt flöt på. Dotra sade till när hon ansåg att det var dags att snöra på sig skorna för att ta sig till skolan. Hon är framme på skolan och jag har avverkat en liten promenad på 1,3 km. Nu avnjuter jag påtåren.

Städningen blev inte klar igår, jo badrummet gjorde jag klart men resten stannade av då vi hjälpte dotra med hennes rum. Vi storstädade: packade ned böcker hon inte läser och hon fick rensa bland sitt papper & annat jox och jag dammade hennes bokhylla och prylhylla - de sistnämnda har hon inte dammat på flera år. Ett tag var hon jättenoga med att damma prylhyllan och alla prylar som står där. Vi bäddade rent åt henne. Jag alltså men hon valde sängkläderna. 

Det är väl dags att göra lite nytta? Eller ska jag träna först? Får ta en tretår och fundera på saken.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards