Alla inlägg den 7 oktober 2018

Av Åsa Billefält - 7 oktober 2018 21:19

Vissa stunder sköljer sorgen över mig. Det kan vara vad som helst; ett minne eller en sång. 19 år slänger man inte på soptippen.
Livet går vidare, eller hur S? Vi har en tuff tid framför oss. Kaoset har väl bytts ut mot ett inferno. I alla fall för min del. Det är en massa känslor som blåser omkring. Vill jag verkligen det här? Går det att reparera? Är verkligen all kärlek död? Ibland så känner jag att nej, all kärlek är inte död. I nästa stund; jo det är den. Just nu så vill jag vakna upp ur denna mardröm. Vad 17 gick fel?
Vad som än sker, S, så är du min vän. Du är en fin människa och kommer alltid betyda mycket för mig.

Av Åsa Billefält - 7 oktober 2018 09:08

I dag var det tänkt att jag skulle stå på en marknad men jag har lämnat återbud; har fått en släng av magsjuka. Då får jag definitivt inte hantera livsmedel!
Just nu ligger jag i soffan, Midna i andra änden och katterna ligger hos/på mig.
I eftermiddag kommer dottern hem från Stockholm.
Jag har lagt ut husvagnen på försäljning. En dryg handfull spekulanter! Hoppas jag får den såld och det fort. Den står bara där.
Jag skulle behöva äta men vet ej om jag vågar. Skulle vara najs med en brasa men då måste jag hämta ved om ett tag. I-landsproblem...

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards