Alla inlägg den 16 oktober 2018

Av Åsa Billefält - 16 oktober 2018 18:20

Jaha tisdag då?ra... Har slängt ut dotterns bäddmadrass och tagit hand om ren, torr tvätt och tvättat hennes täcke samt två av hennes kuddar. Ja så har jag ju tvättat lite annat smått och gott.
Jag har skrivit i dag igen. Många tankar som behöver analyseras liksom känslor. Det gör sig bäst på engelska, tycker jag. Skriva är bra, i alla fall för mig. Då vänder jag ut och in på mig själv. Det jag skriver om hamnar utanför och då är det lättare att handskas med vissa känslor. Jag betraktar mina känslor och tankar som hamnat på pränt ur ett helt annat perspektiv än när de enbart fladdrar inuti skallen. Då blir det mer konkret; mer verkligt. Jag känner; alltså existerar jag! Lite så är det.
Midna och katterna har nästan legat tillsammans på soffan och sovit. Athena har t o m pussat Midna. Det gick fort så jag hann tyvärr inte fota dem.

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards