Alla inlägg den 12 oktober 2018

Av Åsa Billefält - 12 oktober 2018 08:37

Nyss var det ju måndag... nu är det fredag! Dagarna går så fort.
Jag har inte hunnit reflektera över att jag är skild. Domen från Tingsrätten kom igår. Rent krasst känns det ingen skillnad. Vi har ju levt helt separerade i nästan två veckor; samma dag vi officiellt gjorde slut. Steg 1 är nu over and out. Nitton års förhållande varav nio år som gifta. Vad säger man? Synd att det blev så här? Nåja, det tjänar inget till att älta! Det är ett nytt kapitel i livet och ännu en erfarenhet i meritlistan. Steg 2 är att jag ska ha ett jobb. Först då är allt fait accompli.
Livet är som en chokladask; man vet aldrig vad man får!
Det gäller att hitta energin för att gå vidare. Livet går vidare. Det var inte meningen att det skulle vara tills döden skiljer oss åt. Låter kanske hårt men det är så jag funkar. Jag är inte den som sitter och deppar på min kammare. Nu har jag slickat mina sår.
Dags att sätta fart så bottenvåningen blir presentabel.

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards