Alla inlägg den 6 september 2013

Av Åsa Billefält - 6 september 2013 10:17

  Nyduschad och ombytt efter ett träningspass - skönt att röra på dököttet lite. Kanske skulle göra lite nytta innan det är dags att inmundiga lunchen - rester av gårdagens sallad. Jag fixade tre banankartonger igår, alltid något som kan packas ned.   käre maken sade igår att vi har ingen plats kvar om jag fortsätter packa i samma takt. Man får leva så här ett tag nu, stuva om och göra mer plats (för fler kartonger *asg*). Förhoppningsvis får vi ett tomt rum snart och då får kartongerna bo där i väntan på flytten. Just nu står det en våningssäng där inne. Den tar upp nästan hela rummet, känns det som. Ja ja, det löser sig!

Av Åsa Billefält - 6 september 2013 08:07

  Tjolahopp! Det är fredag idag - ifall någon har missat det  ! Sitter i skrivandets stund och njuter av dagens första  ! Den är bästa javat på hela dagen. Ingen tvekan om den saken. 

Jag ska strax köra ett träningspass, har ju varit lite halvrisig i veckan så det har inte blivit någon träning att tala om. I måndags körde jag ett pass och på kvällen fick jag feber och led- samt muskelvärk. Men nu känner jag mig fit for fight igen! Ska kyla en flaska vatten, leta fram bra musik och byta om till kortbrallor samt rigga gummibandet. Balkongdörren bör öppnas lite mer så hela JAG får syre!    maken och dottern har legat på latsidan den här veckan; de har inte tränat någonting alls. 

  

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards