Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Åsa Billefält - 7 maj 2014 14:46

  Vårt avlånga land är bra på många sett; vi får tycka och tänka vad vi vill samt ha vilken tro vi vill. Vi har ett vackert land och en varierande natur.

Sverige; vårt fosterland... Med all byråkrati och vissa fall dubbelmoral.


I mitten av förra sommaren skickade jag in ett manus till flera förlag förlag. Jag hade läst på deras hemsidor att de tog emot manus via e-post och verkade vänligt inställda till debutanter. Det är ju min kategori; DEBUTANT. Eftersom jag ingenting har hört, varken bu eller bä, kontaktade jag dem via e-post härom dagen.

Mellan raderna läser jag att de både är intresserade men är skeptiska till DEBUTANTER. För den kategorin har svårt att nå ut till läsarna. Ja men hur ska man börja då? Förlaget borde ju intressera sig för att hjälpa oss debutanter så att vi ska nå ut till läsarna. Jag fick frågan VEM som kunde tänkas läsa osv. Ja, det är väl en relavant fråga men svaret på DEN frågan borde besvaras av manuset.   ja ja, bara att stånga huvudet blodigt i väggen och börja leta förlag igen då.

Vårt kära, älskade Sverige; ett motsägelsernas paradis på jorden?!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards