Alla inlägg den 8 september 2015

Av Åsa Billefält - 8 september 2015 20:13

Väldigt mycket bakat idag... inte! Lusten ville inte riktigt infinna sig. Jag har gått två promenader med Midna.
Och jag har hjälpt dottern med ett gammalt Zelda, A link to the past. Vi har tittat på Halv åtta hos mig och nu är det Idol.
Jag tänkte faktiskt slänga ihop ett par apelsinkakor men jag ska väl ha något att göra imorgon också ;-)! Tiden måste fyllas med något så den går fort; maken är på galej i Stockholm. Inget han hade lust med men ibland måste han ställa upp.
Nu börjar jag känna mig urrig; en kopp te vore gott!

Av Åsa Billefält - 8 september 2015 08:39

Dottern hemma idag också. Hon hade väldigt ont igår. Jag köpte Bafucin och hon tyckte de hjälpte. De var inte så goda, tyckte hon.
När jag var liten försökte jag lura min mamma att jag hade ont i halsen; jag älskade Bafucin :-)!
Själv känner jag lite bättre idag; inte lika ont och inte lika trött. Det blir väl ingen långpromenad men någon kortis blir det nog.
Jag kanske sätter vetedeg; jästen går ut på torsdag! Blir nog längder eller kransar; bullar vet jag inte om jag orkar. Ett par baljor java så kanske frun kommer i form.

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards