Alla inlägg den 15 september 2015

Av Åsa Billefält - 15 september 2015 22:52

Nu är det snart nattadags; ögat svider och ögonlocket är tungt. Klockan vrålar om sex timmar. ZZZ...
Dotra och Athena har lagt sig. Midna somnade på soffan men ligger nu på golvet, ganska trött efter dagens lek och tokspring. På tal om att somna... maken knoppade in före kvällsmaten och fortsatte knoppa efter. Jag fick upp honom ca 21.30 Och han är fortfarande vaken ;-)!
Nä nu är det God Natt!

Av Åsa Billefält - 15 september 2015 11:19

Inte ens Midna vill gå ut! Hon trippade nästan på klospetsarna när jag rastade henne. Vilken polarspets ;-)! Athena ligger och sover någonstans; på en stol eller i sängen. Ja det är riktigt sjusovarväder idag; regnet strilar från blygråa moln.
Jag skulle vika den rena tvätten så jag kunde köra ett par maskiner. Var tvätten torr? Nä just det! Bara att sätta på golvfläkten igen så kanske kläderna på torkställningen är torra om någon timme eller så.
Hade tänkt aska ur spisen och såga lite ved för att elda ikväll. Mmm, hade tänkt! Lockar ju inte att såga precis. Å andra sidan är det inte kallt inne; bara lite rått. Men ack så mysigt med en sprakande eld i spisen... Nä strax dags för en tretår!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards