Alla inlägg den 15 mars 2016

Av Åsa Billefält - 15 mars 2016 06:22

Trött är väl bara förnamnet! Lade huvudet på kudden och sedan ringde klockan. Åtminstone känns det så.
Jo jag vet att jag har mig själv att skylla!
Maken och jag skulle kolla på film; vi tittade lite för länge på Gudfadern. Klockan var över midnatt. Fem timmar senare skrek alarmet. Och som vanligt vaknade jag strax innan klockan ljöd. Pigg och nyter... nja det var väl ändå att ta i! Upp kom jag i alla fall och satte fart på de övriga familjemedlemmarna. Eros sprang ned och satte sig vid dörren. Hm, sedan NÄR får han gå ut så där dags på dygnet? Typ aldrig! Jag fick lyfta upp honom i famnen när <3 maken skulle i väg. Athena lade sig tillrätta på en köksstol, som vanligt. Midna lade sig på sin plats i soffan. Nu sover alla tre sött.
Jaha, undra sade flundra; vad ska man göra i dag? Utöver en och annan promenad alltså... Gäsp... Ja jag vet ju vad jag vill göra!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards