Alla inlägg den 2 september 2016

Av Åsa Billefält - 2 september 2016 08:20

Nu är det början på veckoslutet. I helgen tänker jag baske mig inte stiga opp före 08.00 Två dagar i rad denna vecka har klockan ringt 04.45 Vi är fortfarande en bil kort och maken tog bussen in till stationen. Hoppas Pärlan 2 är klar snart! Köra manuell suger harpung! Jag har ju vant mig vid automat. Nä no more manuell!
I eftermiddag kommer maken hem efter att ha varit ute på galej och sovit hos sin pappa.
Men nu är det fredag! Ska ta mig genom den här förmiddagen och en stor del av eftermiddagen tills det är dags att åka in till stationen och hämta honom. Då får han ta över som chaffis! Jag kör inte i rusningstrafiken med en bil jag inte känner mig 100 % komfortabel med. Fast jag gillar inte att köra i ruset med Volvon heller. Jag har inte temperament för det.
Fredag. Familjedejt i soffan med något gott och onyttigt snax. Som vanligt är det väl bara skräp på burken. Jag tittar knappt på TV. Fast jag har följt The night manager på 4:an. Det är bland det bästa jag har sett! Åtta avsnitt. Synd att jag inte spelade in den serien. Riktigt, ruggigt bra. Nu vill jag läsa boken.
Nu är det dags att vara lite fredagsnyttig och plocka ur och i diskmaskinen. Sedan kanske jag är värd en tretår.

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards