Alla inlägg den 3 oktober 2015

Av Åsa Billefält - 3 oktober 2015 08:33

... att kunna krypa ned under täcket efter rastning och utfodring. Bara ligga och filosofera. Jag behöver inte somna om utan det räcker med att ligga i paradiskostymen under täcket.
Athena får lyxfrulle varje dag; tonfisk. Eros får Sheba (olika smak/dag). Och Midna brukar få färskfoder.
Tänkte lyxa till det för de tvåbenta familjemedlemmarna; tända i spisen och fixa frulle. Vi vuxna dricker te och vår tonåring apelsinjuice.
Fast jag tror jag lyxar några minuter till innan jag upp och fixar med bestyren :-D!

Av Åsa Billefält - 3 oktober 2015 08:32

... att kunna krypa ned under täcket efter rastning och utfodring. Bara ligga och filosofera. Jag behöver inte somna om utan det räcker med att ligga i paradiskostymen under täcket.
Athena får lyxfrulle varje dag; tonfisk. Eros får Sheba (olika smak/dag). Och Midna brukar få färskfoder.
Tänkte lyxa till det för de tvåbenta familjemedlemmarna; tända i spisen och fixa frulle. Vi vuxna dricker te och vår tonåring apelsinjuice.
Fast jag tror jag lyxar några minuter till innan jag upp och fixar med bestyren :-D!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards