Alla inlägg den 26 oktober 2015

Av Åsa Billefält - 26 oktober 2015 16:42

Två gånger har dottern och jag spelat Monopol. Vem vann och vem torskade? Ja det var ju som vanligt! Dottern vann storslaget båda gångerna. Hon lyckas alltid få slantarna att växa! Inte nog med att jag hamnar på hennes gator så får hon korten som ger pengar! Men hon fick faktiskt betala för reparation av hus; hon hade så många hus att det riktigt sved. Å jag hamnade på båda skatterutorna flera varv och på hennes gator. Konkursen var ett faktum. Ja ja, det är ju bara ett spel!

Av Åsa Billefält - 26 oktober 2015 12:38

Det var riktigt najs att krypa ned under täcket i morse när maken hade åkt! 7.30 steg jag upp och rastade Midna i ca 20 minuter. Sedan fick hon och Eros frukost; Athena och dottern hade inte stigit upp. Men när de hade ätit upp kom dottern och Athena.
Dags för vår frukost. Sedan kaffe. Eros satt vid dörren och tjatade; han ville gå ut så jag släppte ut honom. När jag gick ut för att hämta några torra tallkvistar satt han nedanför förstukvisten. Han hade fångat en hasselmus; huvudet var borta och han började smaska. Tur att jag redan hade ätit frulle...

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards