Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av Åsa Billefält - 29 oktober 2015 14:03

Men det var ju måndag nyss! Torsdag alltså... Ja ja bara acceptera faktum.
Eros var på jakt när jag gick upp. När Athena lade sig i förstod jag på allvar att de letade/jagade mus! Mycket riktigt; Athena hade tassen på musens svans och hon morrade åt Eros. Så tog hon den i munnen och hoppade upp i sängen. Som tur var hoppade hon ner igen och sprang nedför trappan där maken kunde slå ihjäl den.
På förmiddagen var det mammografi. När jag var klar gick jag till ICA för att möta maken som handlade medan jag var på sjukhuset. Jag gissade att det skulle vara omkring en kilometer från sjukan till ICA. Det var 1,8 kilometer!
Mötte maken inne på ICA och vi åkte hem.
Lite fix innan lördag då vi ska ha lite samkväm med mina systrar + respektive och eventuellt vår moster med respektive. Vi ska träffas vid Minneslunden och sedan äta middag hemma hos oss. Jag har satt deg till brytbrödet; den jäser just nu. Hoppas degen blir lika fin som den brukar! Maken pysslar med murstocken i vardagsrummet; han har tvättat den och ska laga den för att sedan måla. Vi har beställt en ny kamin. Den gamla var värdelös; det blev varmt snabbt men kall lika fort när man slutat elda och en riktig vedslukare. Men nu väntar vi på täljstenskaminen!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards