Alla inlägg den 22 oktober 2015

Av Åsa Billefält - 22 oktober 2015 17:44

Midna och jag tog en kortis på eftermiddagen. Jättemysig promenad utan krokodil! Hon fick söka godbitar på hemvägen eftersom det är på hemvägen krokodilen brukar komma fram. Midna var jätteduktig trots att hon missade några godbitar; hon snufsade bara någon centimeter ifrån.
Och eftersom jag skulle hämta dottern vid bussen inne i samhället så hade jag tänkt gå ytterligare en promenad. MEN det blir ju inte alltid som planerat! När jag hade tänkt åka stod en timmerbil och lastade, vilket innebar att jag inte kunde passera. Nä det var bara att vänta tills den lastat klart och åkt. Det blev ingen promenad i samhället, tyvärr. Men det blir väl fler tillfällen!
Nu ska jag blötlägga torrfoder, tömma & fylla diskmaskin och börja med maten; korvstroganoff och ris!

Av Åsa Billefält - 22 oktober 2015 12:13

Det är alltid lika tråkigt de gånger maken sover borta. Fjolligt förälskade som vi är räknar vi timmarna tills han kommer hem <3! Efter snart 16,5 år tillsammans är vi minst lika kära nu som då.
Det är en härlig känsla att fortfarande känna så.
Fortfarande är han allt jag ser när vi ses; allt annat suddas ut. Så har det varit sedan första gången vi träffades.
Nu är det tio timmar kvar - om SJ kan och vill!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards