Alla inlägg den 13 februari 2016

Av Åsa Billefält - 13 februari 2016 19:49

Å vad det är roligt att shoppa! Jag har shoppat två dagar i rad ;-). Jag fick presentkort när jag fyllde; Team Sportia och en hundbutik samt Clas Ohlsson.
Igår köpte jag träningskläder; joggingbrallor och två T-shirts. I provhytten upptäckte jag att jag promerat mig ned en byxstorlek; från L till M! På mindre än två år har jag gått från XL till M i byxstorlek. Härligt!
I dag köpte jag en dragsele till Midna. En rosa. Tänkte låta henne dra däck i morgon. Fast om det kommer mer snö och snötäcket är tillräckligt kanske hon kan dra pulka med ved.
Det är pengar kvar på ena presentkortet i hundbutiken. Får åka dit utan hund och kolla vad vi behöver till vovven.
Undrar om de har utställningskoppel? Jag ska anmäla Midna till utställning. Någon gång måste hon ju debutera.

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards