Alla inlägg den 4 april 2016

Av Åsa Billefält - 4 april 2016 08:38

Ja det var DET påsklovet! Tjosmisk och det var över. Jag skulle ju gärna ha påsklov en vecka till - minst... Nåväl, det var skönt och välbehövligt att ladda batterierna. Synd att dotra och jag var risiga. Vi hade planerat att dragträna med Midna framför cykeln. Ja just det..! Dotra hade halsont och feber alt febergräns med hosta och snuva. Jag hade febervärk i kroppen och var tjock i halsen. Det blev korta promenader med Midna och lite rensning av odlingsplätten.
Nu har vi köpt sättlökar (gul, röd och scharlotten) och sättpotatis. Dags att rensa det landet också. Men först måste ju plätten jag håller på med göras klart!
Nu ska vovven vila magen efter frukosten innan vi tar en liten promenad, sedan kan jag gå ut en stund och rensa.
Bilden på Midna är från dragturen igår med dottern på cykel.

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards