Alla inlägg den 14 juli 2017

Av Åsa Billefält - 14 juli 2017 15:41

Två kryddblandningar har sett dagens ljus; Barbecue Ordinary och Barbecue Hot 'n' smokey. Kryddblandningarna ska provsmakas innan de går ut i sortimentet. Båda har nog lite smak då de bland annat innehåller spiskummin och chili. Jag har bett min före detta att vara testperson eftersom han gillar när det är smak på käket. Ja det gör ju jag och maken också men det är lätt att vara jävig.
En fiskkrydda är på väg också. Vi har testat den men jag tyckte att lite ändringar vore på sin plats så jag har gnuggat de små grå och lagt till ändringarna.
Mina kryddblandningar innehåller INGA smakförstärkare eller socker utan bara kryddor.
En fågel- samt laxkrydda är på G. En viltkrydda har jag tagit fram och den är helt ok, tycker vi. Jag har bett en mycket god vän att testa och hon skulle dela med sig till sin mamma.
Nej nu är det dags att göra lite nytta!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards