Alla inlägg den 11 juli 2017

Av Åsa Billefält - 11 juli 2017 15:38

Idag skulle det äntligen ske! Jo det borde ha gjorts för länge sedan. Men nä, det sparades och det var det ena med det tredje. Igår bestämde jag mig att nu ska det göras! No more excuses!
Jag talar om mina recept. De är utspridda i diverse block. Hög tid att få in dem i computern. Dottern har varit gullig och hjälpt till att skriva in dem. Hon har väl lagt till fler mappar än de jag fixade i morse :-). Jag letade recept och hon lade in dem i huvud- och undermappar.
Nu är jag frustrerad; jag saknar ett block. Hittar det inte. Nu vet jag inte var jag ska leta. En paus för att försöka tänka till...
Senast jag hade det blocket var bara för några månader sedan.
Nu ska syrensaften och limekakorna få etiketter. Äntligen! Med näringsdeklaration, batchnummer och rekommendation om spädning. Precis så som Miljökontoret gav order om. Näringsdeklarationen skulle jag slippa eftersom jag klassades som en småskalig producent! Ja just det...
Nej om man skulle printa de resterande etiketterna och sedan fortsätta leta?

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards