Alla inlägg den 3 november 2016

Av Åsa Billefält - 3 november 2016 19:06

Fy f-n vad jag hatar banken! Först kunde jag inte sätta in pengar här eftersom de "hjälper bara sina kunder", jag tillhör ett annat kontor och jag kan inte byta bank pga att jag inte har någon inkomst. Å så följetongen med mobilt bank-id... Ja det gick ju VÄLDIGT bra - eller inte! Jag måste uppdatera avtalet med min bank. Jaha, ska jag åka ca 20 mil då eller? Nä den här banken vill inte ha kunder!

Av Åsa Billefält - 3 november 2016 09:56

Var det inte måndag nyss? Torsdag redan, alltså... Nä det går jag inte med på! Eller det blir jag väl så illa tvungen till. Man får vara glad för det lilla! Verkligen skönt med sovmorgon och att ha kära maken hemma <3!
Eros låg i Midnas famn nyss. Så söta! Låg han kvar så jag kunde fota? Nopp. Inget bildbevis. Athena hade aldrig lagt sig hos Midna och definitivt aldrig funnit sig att ligga i famnen. Ja de är roliga de små liven!
Just nu lyssnar vi på Midnas "sång", mer yl än sång. Yl blandat med gnäll i crescendo.
Jaha; vem sätter på kaffe? Båda vill ha vill ha men ingen reser sig. Ja ja det är väl bara att vika undan filten och styra stegen mot köket...

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards