Alla inlägg den 30 juni 2016

Av Åsa Billefält - 30 juni 2016 09:20

Gick upp halvskapligt i dag; nästan direkt när alarmet vrålade 8.15 Ut med Midna, in och ge henne frukost samt fixa frulle till mig och maken. Ligger just nu på soffan och jäser efter inmundigad föda. Tre mackor är lite för mycket men två är på tok för lite!
Hade jag haft en mat-och sovklocka á la Skalman hade den garanterat ringt för vila frukost ;-)!
Väntar på dagens första kopp kaffe. Sedan ska ena långsidan borstas och knutar m m ska tvättas innan målning. Äntligen ska vi börja! Jag hoppas de fula fönsterluckorna monteras ned och slängs!
Athena skrämde mig nyss; hon hoppade från fönstret till soffan. Jag såg inte att hon solade sig. Eros rann ut genom dörren så fort jag öppnade åt honom.
Det är ett marans liv på hönsen just nu; någon är inne och resten ute. De låter som hägrar eller tranor!
Undrar om frukostvilan är över nu? Kaffet sjunker...

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards