Alla inlägg den 4 maj 2017

Av Åsa Billefält - 4 maj 2017 08:28

Vilken lyx att få sovmorgon så här i slutet av veckan! Ända till 7.30 dessutom.
De nationella proven för niorna är i gång och då har åttorna inställda lektioner. Skönt för både dottern och mig. Tyvärr kunde inte maken jobba hemifrån. Om någon kan behöva sovmorgon är det just han. Teoretiskt kan jag lägga mig en stund på dagen. Det händer att jag lägger mig på sofflocket men det är väldigt sällan; i princip bara om jag inte mår bra. Sitta och gosa med de små gör jag. Katterna brukar ligga tätt intill mig och spinna medan vovven ligger nedanför soffan med benen i vädret.
Jag hade tänkt baka lite bullar i dag. Inför mitt evenemang på lördag. Och jag vill baka en Pina Coladakaka också. I kväll ska jag göra ananasmarmelad; det blev lyckat igår men lite mer socker behövs. Måste även inventera lagret. Ja inte har företagaren problem med sysselsättning i alla fall.

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards