Alla inlägg den 29 maj 2017

Av Åsa Billefält - 29 maj 2017 09:16

Ja så var det måndag igen! Det har varit full fart hela helgen; bakat två sorters glutenfria kakor och fem glutenfria kanellängder. Varvat med marknad, födelsedagsfirande och lite trädgårdsarbete. Nu på morgonen har jag levererat bakverken. Jag skjutsade dottern till skolan eftersom jag ändå skulle in till sta'n.
Nu har jag just druckit påtår och mumsat på ett par ostmackor. Väntar på att diskmaskinen ska bli klar. Jag måste ta hand om citronen jag köpte genom att baka två små Citronkakor. Vila får jag göra sedan.
Det lilla regn som föll igår gjorde varken till eller från. Konstigt... när regnet verkligen behövs så kommer det knappt någonting! Men när det inte behövs kan det regna oavbrutet! Nästan så man tror att det är monsunen som drar fram. Ja jag får vattna sticklingarna och jordgubbsplantorna lite senare under dagen.
Nu ska jag fundera lite på det allra senaste i mitt utbud.

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards