Alla inlägg den 1 september 2014

Av Åsa Billefält - 1 september 2014 10:10

  En strålande vacker brittsommardag, åtminstone hittills. Synd att jag inte orkar vara ute och njuta av den friska, något kyliga höstluften då jag drabbats av bihåleinflammation  ! Det blir till att   på soffan tills   dottern ska hämtas. Nja, inte hela tiden förstås; måste ju ta in lite mer ved. Målet är att få handdukarna i köket torra så jag kan tvätta sängkläderna; det är banne mig dags nu. Egentligen för länge sedan! Nu börjar högen i smutskorgen minska och de rena kläderna i byråerna öka samt handdukarna blir fler och fler i duschrummet - äntligen kan vi bädda rent i kväll! Två veckors tvätt släpar efter; det var ungefär så lång tid det tog att renovera duschrummet. Regnet gjorde så vi inte kunde torka tvätten ute och inne är det begränsat utrymme på torkställningen plus att det torkar inte lika snabbt inomhus. Nåja, nu börjar vi komma i kapp!

September... Höstmånad. För bara en dryg månad sedan campade vi i Malmköping där t o m JAG badade! Tiden går... alltför fort!

Men det är bara att gilla läget och ta en dag i sänder!

Vi har ju något roligt att se fram emot... OM allt fortsätter klaffa får vi en ny familjemedlem i oktober/november  :  ! Nu håller vi tummar och tår, ja allt som bara går!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards