Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Åsa Billefält - 3 januari 2016 12:07

Efter nästan två veckors ledighet känns det både skönt och inte att vardagen snart kommer. Maken börjar jobba i morgon, hemma så det blir en mjukstart för honom. Skolan börjar på fredag. Ja sedan är det som vanligt; skola, spelningar och arbete.
Men vi kan njuta av lugnet några dagar till!
Julsakerna ska plockas undan. Å så hoppas jag förkylningen försvinner; det börjar bli jobbigt och tråkigt att ha led- och muskelsmärta och att ha brist på ork! Jag blir slut av att gå upp eller ned i trappan. Det blir jag verkligen inte när jag är frisk!
Jag måste bli frisk snart! Min äldsta systerdotter med familj kommer snart upp och jag har lovat baka vaniljbullar. Hennes dotter älskade mina vaniljbullar när de var här i somras.
Å vad sugen jag blev på att baka! Lusten finns men inte orken... :-(.
Strax dax att göra lite nytta; fixa påtår...

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards